Re: Problem

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Thu 12 Sep 2002 - 19:36:12 MET DST

On Thu, 12 Sep 2002, RAM.na102.pl wrote:

>+ Użytkownik "Krzysiek" <0krzys0_at_polbox.com> napisał w wiadomości
[...]
>+ > Instalatory Win98/ME/2000 nie widza pelnej pojemnosci HDD
>+ > ( widza tylko 8GB)
[...]
>+ Kilka razy sie z tym spotkałem i jest to kwestia BIOSu plyty głównej. Jeśli
>+ jest to mozliwe należy dokonać upgrade'u.
>+ Dla mnie ciekwsze było to , że jesli już jest Windows (u mnie W95 na tej
>+ partycji 8GB) to po dołożeniu drugiego dysku 60GB był on widziany i
>+ obsługiwany prawidłowo mimo, że biow widział go jako 8GB

 No, jest to "mniej dziwne": wtedy po prostu Windowsy korzystają
z własnych driverów a nie BIOSu :)

 Do Krzyśka: czy partycja bootująca która jest mniejsza niż
8GB i jest pierwsza (tj. leży cała poniżej 8GB) jest rozwiązaniem ?
 Jeśli tak - to podziel dysk na partycje na innym komputerze,
na swoim najpierw zainstaluj Windows - a dopiero później (spod
okienek) zajmij się resztą.

 Pozdrowienia, Gotfryd