Re: Odnośnie CPUIdle................

Autor: Michał (michwita_at_NOSPAM.interia.pl)
Data: Thu 12 Sep 2002 - 18:01:29 MET DST

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał:

> Windows 98SE, ME, 2000 i XP obsługują chłodzenie za pomocą HLT
> i ACPI. Oba te sposoby jednak najprawdopodobniej (niestety nie
> jestem w stanie stwierdzić na 100%, nie mam odpowiednich
> materiałów) podlegają jednak ostatnimi czasy konfigurowaniu
> przez BIOS (i sterowaniu przez chipset). W związku z tym o
> ile procesory klasy Celeronów poddają się tego typu chłodzeniu
> bez problemów, to np. Athlony na większości płyt dość opornie
> reagują na HLT i chłodzenie poprzez ACPI.

Temperatura mojego Athlona w tym momencie to 30 stC (komp włączony od 3h).
Podczas jakichś wymagających zadań wzrasta do ok. 48 st. Dzieje się tak
zarówno w W98SE, WXP, i działo w W2k...w żadnym nie instalowałem
softcoolera.

Płyta ECS K7VZA i A1GHz
Jak widać niekiedy chłodzenie w Win działa :)

Michał.