Re: czy Pentium4 czy AMD Athlon XP

Autor: news-Wafd (Wagram1806_at_ms-news.pl)
Data: Thu 12 Sep 2002 - 17:39:21 MET DST

Użytkownik "Grzesiek" <tyrol_at_tlen.pl> napisał w wiadomości
> Miałem P3 na slot1 600MHz i podejrzewam na płycie ABIT BE6II, że każdy
> dostępny procesor będzie o niebo lepszy od tego co miałem. Chcę jednak
kupić
> coś na ok. 2lata.

Jeżeli miałeś wcześniej P3, to nie eksperymentuj z AMD.
Ten sprzęt, który Ci się spalił, nie był zły. Mógł pochodzić
z 2 lata. Nie spodziewaj się, że jak kupisz nowy procesor, to
będziesz w "siódmym niebie", a system będzie chodził tak szybko,
że za nim nie nadążysz :-)
Nie podałeś informacji do jakich zadań potrzebny Ci komputer?
Wybór procesora jest w tym wszystkim najprostszy. To gdzie
go "włożysz" jest zagadnieniem poważniejszym.
Pozdrawiam.
K.W