Re: isdn pod win98

Autor: Kosh (khn_at_no-spam.wp.pl)
Data: Thu 12 Sep 2002 - 17:25:04 MET DST

"mikolaj101_at_poczta.onet.pl" napisal(la) dnia 2002-09-12 12:56, te oto slowa:

> instalowalem modem ISDN pod win98 (Fritz USB CARD) i:
>
> - ma plycie z przed dwóch lat nie pracuje poprawnie - jest komunukat, ze nie
> mozna otworzyc portu przy diagnostyce w modemach w panelu sterowania
> (usb właczone, inne urzadzenia dzialaja poprawnie, np: poprzez kabel usb link
> mozna normalnie wymieniac dane z innym komputerem)
> przeinstalowywalem system kilka razy, wiec problem na pewno nie lezy w
> niepoprawnym zainstalowaniu sterownikow
>
> - na nowszej plycie (z przed paru miesiecy) jest wszystko ok - modem
> zainstalowal sie bez problemow, i dziala

> [...]

1. Przydziel w Bios-ie "przerwanie" kontrolerowi USB.
2. Sciagnij sobie sterownik (patch) do kontrolera USB (patrz strona
producenta chip-set-u).
3. Zamiast Dial-up lepiej uzyj dolaczonego do karty oprogramowania
FRITZ!Web (wykorzystuje dedykowany sterownik "PPP over ISDN").

--
Best regards, Kosh                                 khn(at)wp(dot)pl
"Czlowiek stworzony jest aby szukac prawdy, a nie aby ja posiadac!"