Re: Lamerskie: plyta pod AMD Athlon

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Thu 12 Sep 2002 - 17:16:23 MET DST

Użytkownik "Witold Władysław Wojciech Wilk" napisał:

> jeśli chodzi o dołączanego promise'a to nie dam
> głowy, ale gdzieś widziałem taką opcję w biosie

RAID'a wyłącza się funkcją DISABLED Onboard RAID, czy jakoś tak - nie
pamiętam dokładnie jak tam jest to opisane.
A zwykłe kontrolery, jak już W.W.W.W. napisał trzeba przestawić w
pozycję None - tam gdzie są podane parametry dysków. Oczywiście dysk
startowy powinien zostać w pozycji User (odpowiednio skonfigurowany ma
się rozumieć).

> btw: po co? chcesz rekordy bić? :^)
Hihi... dobrze powiedziane. Ja też bawiłem się w testy. Czysty Windows
(dodatkowo zainstalowany przy pomocy Lite 98) odpalał mi się razem z
testami POST BIOS'u przez 11 sekund. A wyłacza się w mniej niż 2 sek.

Pozdrawiam,
Sniper