Re: ocena zestawu

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Thu 12 Sep 2002 - 16:58:33 MET DST

Użytkownik <wet_12_at_poczta.onet.pl> napisał:

> A w którym miejscu napisałem, że Gainward to klon marnej jakości??

Seander - autor tego tematu napisał w swoim poście, że wybrał kartę
graficzną GAINWARD GF4 440 64 MB.
Później poprawił się, że "Po uwagach kolegow juz wiem, ze (w sprawie
karty graficznej) lepszym wyjsciem bedzie karta graficzna w stylu ATI
Radeon 8500 64 MB DDR"
Ty później napisałeś: "Nie kupuj byle jakiej....tyle jest różnych
klonów i to marnej jakości."

Zatem twoja wypowiedź nie była jednoznaczna. Mogło dotyczyć pierwszego
Gainwarda, który jest dobrą firmą oraz różnej maści klonów ATI Radeona
8500. Jeśli chodziło o tego drugiego, to sorki - nie zrozumieliśmy
się.

Pozdrawiam,
Sniper