Re: Monitor Sony E430

Autor: _Wojtek_ (wojtek_at_usun.to.z.adresu.rabobank.pl)
Data: Thu 12 Sep 2002 - 16:43:23 MET DST

> Zgadzam sie (zreszta sam to napisalem wyzej :)). Ale chyba czegos wiecej
> mozna wymagac od monitora za ~2800 zl ?

cos Ci ta cena rosnie z kazym listem... juz nie pamietam za ile go kupilem
ale sklanialbym sie bardzie do okolic 2500... :)

> Co do obrazu, to juz subiektywne. Oba kineskopy z drutami, jakosc obrazu
> porownywalna.

Byc moze ja tej IIyamy na oczy nie widzialem, ale moglem porownac obraz z
roznymi smsungami, necami i te sie mogly wtedy schowac. fakt ze ten sony byl
najdrozszy z dostepnych 19ek, ale jak juz ktos chce wywalic ponad 2000 na
monitor to moze i dolozyc te kilkaset zlotych... wiadomo ze placi sie za
firme. poza tym mam bardzo zgrabny hubik usb na 4 porty... ;)