Problem

Autor: Krzysiek (0krzys0_at_polbox.com)
Data: Thu 12 Sep 2002 - 16:09:32 MET DST

Witam.
Mam nastepujacy problem :
Instalatory Win98/ME/2000 nie widza pelnej pojemnosci HDD ( widza tylko 8GB)
a dysk ma pojemnosc 40GB.Przy instalacji winxp problem znika.
Bios plyty najnowsza wersja-na plycie powlaczane tylko urzadzenia niezbedne
do rozruchu.
Na innych dyskach sytuacja jest analogiczna.Plyta glowna - DFI NT70-SA,HDD M
axtor D740X-6L.
Oczywiscie mozna to olac softwarem maxtorowskim ale nie w tym rzecz.
Co zrobic zeby fdisk win98 widzial pelne 40GB? - pokazuje mi 8GB i ze hdd je
st wypchany w 100%.

Gdyby ktos mogl mi pomoc bede wdzieczny.

Za ew. odp. z gory dziekuje.
Pozdrawiam.