Re: Filmy DVD z kompa na TV

Autor: Marek Tomczyk (tunol_at_nospam.chelm.gda.pl)
Data: Thu 12 Sep 2002 - 14:38:15 MET DST

Jędrek wrote:

> Mój telewizor ma wejście S-Video więc po co bawić się w Eurozłącze ?

Przez wejscie s-video nie wprowadzisz dzwięku. Ja mam to tak rozwiązane ze z
komputera idą do pokoju gdzie stoi TV dwa kabelki: Jeden koncentryczny z
obrazem i drugi zwykly stereo z dzwiękiem. Dzwięk mam puszczony poprzez
rozgałęźnik przy kompie (kupisz w każym sklepie z częściami elekrycznymi).
Jeden kabel idzie z tego rozgałęźnika do wieży w moim pokoju, a drugi do
wieży w pokoju gdzie jest TV. To jest najlepsze rozwiązanie - jest
przynajmniej najlepsza jakość dzwięku.

--
Tunol
GG#472516