Re: Od czego zaczac?

Autor: J.T.Ripper (J.T.Ripper_at_Kilers.org)
Data: Thu 12 Sep 2002 - 13:55:48 MET DST

Filip Ozimek <filip_at_mielonka.polbox.pl> wrote in

> A moze po prostu zainstalowales (za kazdym razem) jakis
> program (*), ktory powoduje zwis. Zainstaluj testowo np. Windows 98
> tylko z minimum programow.
>
> (*) albo sterownik.

I to mi przychodzi też do głowy, ale....

Pełna treść tego komunikatu o zwisie, może coś wam to więcej powie...

"Wystąpił bład Aby Kontynuować:
Naciśnik klawisz Enter, aby powróćić do systemu Windows lub
Naciśnij Ctrl + Alt + Dlt, aby ponownie uruchomiś komputer
Jeżeli to zrobisz utracisz wszystkie niezapisane informacje we wszystkich
otwartych aplkacja

Błąd OE : 016F : BFF8E64B

Naciśnij jakiś klawisz aby kontynułować"

A potem, po wciśnięciu Esc:

Program X spowodował ogólny błąd ochrony w moduke USER.EXE przy 0007 :
0000057ab

--
Artur