Re: HD & PDF

Autor: Tygrysek (ty-grysek_at_wp.pl)
Data: Thu 12 Sep 2002 - 12:54:55 MET DST

Użytkownik <rain_at_phys.uni.torun.pl> napisał w wiadomości
> 1. Co jakis czas moj hd wydaje z siebie taki metaliczny trzask jak przy
> przechodzeniu do i ze stanu wstrzymania, po czym nastepuje zwis. Z czego
> to wynika? (rzecz dzieje sie najczesciej w trakcie ogladania filmow z hd
> i grania w gry nie potrzebujace cd). Dysk: seagate 20 GB, poltoraroczny.

Mogą być problemy z zasilaniem (źle kontaktująca wtyczka zas. do HDD,
wtyczka do HDD przez przejsciówkę (np. taką odprowadzjącą napięcie do
coolera), za słaby zasilacz itp).

> 2. Jaka jest najprostsza droga przemiany .doc w .pdf (najlepiej z
> mozliwoscia ustawienia zakazu drukowania/kopiowania/edycji).

Adobe Acrobat oczywiście :-). Ponoć też można wydrukować do pliku przez
jakąś drukarkę postscriptową, a potem ten plik potraktować jakimś
freewareowym programem (nie pamiętam nazwy) - ale nie wiem, czy uzyskasz w
ten sposób zakaz drukowania/kopiowania/edycji.

--
Zapraszam na   http://strony.wp.pl/wp/taurus-ui/
Do pobrania kilka bezpłatnych programów: