Re: Długie kable IDE UDMA 33 gdzie kupić?

Autor: Tomek (thnet_at_poczta.onet.pl.USUNTO)
Data: Thu 12 Sep 2002 - 12:12:51 MET DST

> ano gdyby było łatwo znaleźć to nie pytałbym. Wiem, że są takie, bo kiedyś
> miałem jedną sztuke.

Jeśli ATA33 to zrób sobie sam... Ja kupiłem w sklepie z częściami
elektronicznymi złączki i taśmę 40 żyłową "na metry" Potem tylko przyciąć,
zacisnąć złącza (np. w imadle :))) i gotowe. Tylko nie przesadź z długością
bo będą problemy z transmisją.

P.S tylko to wychodzi nieco drożej niż gotowe kable (przynajmniej przy
standardowej długości) więc produkcja nie bardzo się opłaca :))) ale jak
potrzeba jeden nietypowy...

--
Tomek