Re: Problem z karta TV .

Autor: Wojtek (wojtas9988_at_wp.pl)
Data: Thu 12 Sep 2002 - 11:51:21 MET DST

Użytkownik "Cichom" <cichom_at_kalisz.mm.pl> napisał w wiadomości
> Powiec coś wiecej o tym prolinku, slyszałem że z nim tez jest dużo
kłopotów.
> Jakiego oprogramowania używasz, jak wyglada sprawa z dźwiękiem??

Dzwiek, rzeczywiscie jakies drobne szumy sa, ale prawie nie slyszalne.
Slychac kiedy jest ustawiona duza glosnosc kompa, a w tv jest cos cichego.
Nie wiem czy to jakies zaklocenia, czy moze wada mojej karty, albo mojego
kompa. Mam dwa lata gwarancji na te karte wiec na razie sie nie przejmuje.

Obraz za to jest super.

Karta jest dosyc nowa, wiec uzywam firmowego softu, nie jest taki zly.

Wojtek