Re: ocena zestawu

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Thu 12 Sep 2002 - 10:54:50 MET DST

Użytkownik "Krzysiek" napisał:

> Ile maja? Moze zabardzo je katowales, satelitki czy woofer buczy?

Ile mają? Hmm... nie pamiętam... ze 2 lata. W każdym razie zbyt mało, żeby
mogły się "zużyć". Porządny głośnik gra bez zmian przez wiele lat, bo nie
pozwoli się przesterować. Poza tym bardzo ich nie katowałem, ale lubię
posłuchać czasami głośnej muzyki - bez przesady oczywiście. I nie sądzę,
żebym przeginał bardziej niż ktokolwiek z nas - lubiących słuchać muzy.

A co buczy? Woofer głównie buczy. Zawsze buczał, bo nigdy nie wydobywał z
siebie czystego, głębokiego basu. Potrafił tylko dudnieć i huczeć. Ale wcale
się temu nie dziwię. W klasie głośników komputerowych nie spotkałem jeszcze
nic co warte byłoby wydania na nie takich pieniędzy. Najbardziej
rozczarowują mnie wypasione głośniki Cambridge'a z najwyższej półki -
totalna pomyłka. Swoim brzmieniem ledwo przewyższają tanie zestawy za 250 zł
a jedyna różnica jest taka, że potrafią głośniej grać (produkując przy tym
więcej zniekształceń) i kosztują X razy tyle. A za takie pieniądze można się
już pokusić o jakiś zestawik klasy Mid-End.

> No wiesz, raczej mial bym opory na wydanie 300zl na glosniki
> do kompa i do tego jeszcze jakas super karte muzcyzna.

Bo i masz rację. Kupowanie głośników tylko do komputera z kwotę większą niż
300 zł jest moim zdaniem nieudanym pomysłem. Lepiej kupić tańsze a
zainwestować w porządny, średniej lub wyższej klasy sprzęt, np. Quadral,
Tannoy, Yamo czy nawet JBL.

Pozdrawiam,
Sniper