LG FLATRON 915 FT Plus - wady?

Autor: Pawel G1. (tymczasowe1_at_poczta.fm)
Data: Thu 12 Sep 2002 - 02:16:55 MET DST

czesc.

ostatnio nabylem monit lg flatron 915ft plus. generalnie jestem zadowolony,
jednak mam kilka problemow i watpliwosci.
1. wydaje mi sie, ze nie da sie ustawic idealnej geometrii obrazu.
doprowadzilem do sytuacji, gdzie wszystko zdaje sie wygladac poprawnie z
wyjatkiem gornej krawedzi. prawy i lewy rog znajduja sie wyzej niz jej
srodek.
2. nokia test w tescie na konwergencje pokazuje nieco wystajace linie
niebieskie nad poziome fioletowe w lewym dolnym i prawym gornym rogu ekranu.
natomiast niebieskie wychodza pod fioletowe w lewym gornym i prawym dolnym
(mam nadzieje, ze sie polapiecie :) ). nie zdolalem usunac rozbieznosci.
3. podczas pionowej regulacji mory stwierdzilem, ze podkrecenie redukcji na
maxa nie wplynelo negatywnie na jakosc obrazu - dlaczego? (a mora zostala
usunieta).

czy punkt 1 i 2 opisuja zjawiska patologiczne, ktore podlegaja reklamacji? a
moze monitor tej klasy jest skazany na pewne - tego rodzaju wady?
jesli macie jakies linki traktujace o crt i lcd, to rowniez poprosze.

dziex :)

--
najlepszego,
Pawel G1