Re: gruntowny format dysku

Autor: ben (smok_at_videotron.ca)
Data: Thu 12 Sep 2002 - 00:14:05 MET DST

Aby zrobic format twardego dysku nalezy
1. Przygotowac dyskietke startowa w Widows 98, ( mozna ja zrobic na kazdym
komie z Windows 98) ,robimy to tak
wchodzisz na Panel Sterowania (Contol panel-Angielska wersja), nastepnie
wchodzisz na Dodac/Usonac Programy w angielskiej wersji Add/Remove Program.
Po otworzeniu okna wsadzasz sformatowana dyskietke i wybierasz polecenie
Kreowanie dyskietki startowej W angielskiej wersji Create
disk................Pozniej
2.Restartujesz kompa z dyskietka pozostawiona w kompie . ( musi byc wybra
odpowiednia konfiguracja w Biosie aby czytal Ci z dyskietki przy starcie
kompa)
Jak wystartuje z dyskietki piszerz polecenie aby czytal z tej dykietki
A:\FORMAT C:/S Jak chcesz szybki zrobic format ( imniej min.dokladny
wpisujesz Q) po zdaniu FORMAT musi byc przerwa jak napisalem.
3. Po formacie przekierowujesz czytanie na CD z Winda jak
A:\E: (gdzie jest to Twoje CD)
piszerz komende aby czytal z CD z Windowsem np98 taka komende
E:\WIN98-SE\SETUP
i powinien wczytac sie Windows 98 second edition ( dlatego w poleceniu
pisze WIN98-SE)
A pozniej Winda sama wchodzi ,pozniej konfigurcja, wczytanie driverow itp.
Jest to najprostrza metoda. I taka robie sobie. }Mam wersje angielska to
przy tlumaczeniu na polski moglem sie rabnac- sorki w radzie czego)Za bledy
tez przepraszam.Pozdrowienia od Zbyszka z Montrealu