Re: Niezawodne płytki CD-R. Jakie polecacie?

Autor: ponadtuzin (ponadtuzin_at_o2.pl)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 23:14:23 MET DST

Ile ja Verbatów nagrałem! Żadnych problemów i do tego ten boski niebieski
kolor... A poważnie nagrywam od 1996r. i najbardziej niezawodne płyty jakie
miałem to właśnie Varbatim Metal Azo. A ostatnio dużo nagrywam na Datex'ach
i ludzie się nie skarża (na PS też ładnie chodzą), podobno są one robione na
TDKach (nie za bardzo chce mi się wierzyć). A są one 2x tańsze od Verbatów.
Nie polecam natomiast Esperanze!!!