problem - ACPI

Autor: Szymek (eye_at_astercity.net)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 22:10:28 MET DST

Witam

Chcialem sie dowiedziec co mi daje te ACPI (chyba zaawansowane zarzadzanie
energia na plycie) ???
chcialbym to wylaczyc w biosie (tak wiem ponowna instalacja ale z tym to sie
przymierzalem od dawna)
bo co jakis czas mam zatrzymanie systemu a w dzienniku zdarzen mam to:

AMLI: System BIOS ACPI dokonuje próby odczytu z niedozwolonego adresu portu
We/Wy (0x71), który znajduje się w chronionym zakresie adresów 0x70 - 0x71.
To może prowadzić do niestabilności systemu. Skontaktuj się z dostawcą
systemu w celu uzyskania pomocy technicznej.

Plyta gl. K7VAT+ / KT133
Duron 800 256ram
Riva tnt2 32ram
System XP