Re: Atrend atc6240v1 i barracuda iv 40 GB - pomocy

Autor: Desperado (desperado1979_at_wp.pl)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 21:35:33 MET DST

> Poszukuje programu ktory oszukal by bios poniewaz moja płyta nie widzi
> calego dysku twardego. Nie moglem doszukac sie uaktualnienia biosu wiec
> pozostaje mi to zalatwic za pomoca softu. Poradzcie cos .
> Uzywam win98se
> z gory dzieki!!!!!!!!!

Hehe, mi właśnie w łapki ostatnio wpadła dokładnie taka płyta główna, po tym
jak popsuł się Abit KT7 :(
I też dużo myślałem jak odpalić na niej Barracudę 60 GB, bo bios wieszał się
przy próbie detekcji...
Popytałem się trochę i dowiedziałem się, że BIOS biosem, a windowsy i tak
dysk wykryją... W Biosie ustawiam na none i to wystarczy...
Co prawda systemu z tego się nie odpali, ale zawsze dysk widać... no i
wydajność taka sobie ....

Pozdrowienia

Desperado