Re: sb live 5.1 i MT323

Autor: Chemical (chemical_at_leon.nano._pl)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 18:24:18 MET DST

On Tue, 10 Sep 2002 09:19:13 +0200, Argon wrote:

>creativa, w ustawieniach wybralem zestaw glosnikowy 5.1 i jak robie test
>dzwieku to slysze dzwiek z lewej, prawej ale jak dochodzi do testu
>centralnego glosnika to jest cisza, czym moze to byc spowodowane ?

Ten typ tak ma, u mnie pod Win98 centralny milczy całkowicie, a pod
WinXP wszystko gra jak należy. Przejrzyj sobie forum SOUND CARD
DISCUSSION->HARDWARE DISCUSSION->SB LIVE 5.1 na stronach Creative'a a
zobaczysz, że nie jest to odosobniony przypadek. Innego rozwiązania,
niż zamiany karty na innę wersję tam jednak nie znajdziesz.

Chemical

--
http://www.leon.nano.pl
http://audrey-tautou.tsmail.pl