Re: ocena zestawu

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 17:49:18 MET DST

Użytkownik "RusH" napisał:

> normlany czlowiek oglada te filmy jeszcze
> przed toba w DIVx z DC albo kazy

Myślisz, że ja DC czy Kazy nie widziałem? Oba z nich naginają u mnie średnio
4-5 godzin na dobę. Wiem, kiedy filmy pojawiają się na DivX - średnio
miesiąc przed pokazem premierowym w kinach i 2 miesiące po tym, gdy wpadnie
mi w łapki pierwsza wersja od dystrybutora. Jak ty dopadniesz coś na DivX'ie
i uważasz, że to super nowość bo za miesiąc premiera w kinie, to ja już po
woli zaczynam o tym zapominać. Przypomnę: premiery są dla widzów. Parę dni
przed premierą są organizowane pokazy przedpremierowe dla dziennikarzy
(którymi od czasu do czasu się zajmuję). A ludzie z branży mają do tego
dostęp dużo wcześniej. Samo przygotowanie napisów trwa czasami kilka
miesięcy.

> po co ? tym sie zajmuja grupki ludzi taie jak Razor1942

Razor robi to wtedy gdy do nich dotrze. Pamiętam jak szczycili się Matrixem,
że właśnie skopiowali jako pierwsi... było to jakieś 3 tygodnie po tym, gdy
pierwsza kopia, o której słyszałem dotarła do Polski i 1,5 tygodnia po
fakcie, gdy ją obejrzałem.

Dobra, EOT bo NTG. Przecież my tu jakis zestaw mieliśmy ocenić, a nie kino i
DivX. Bijemy się też o jakieś DVD, a tematu płyty głównej jakoś nikt mocniej
nie poruszył. Dziwne...

Pozdrawiam,
Sniper