nowa plyta glowna i problem z UDMA

Autor: Mazur (matmaz_at_niecierpiespamu.wp.pl)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 17:32:18 MET DST

Czesc!
Chcialbym sie przesiasc na WinxpPro, ale mam z tym pewnien problem. Otoz,
kupilem nowa plyte glowna ECS K7VTA3v3 z Duronem1200. Do tego dolozylem
stary sprzet:
Seagate Barracuda 40GB
LG 52x
TDK 24/10/40B (CDRW)
RivaTNT 32MB m64
no i cala reszta
Kiedy zlozylem wszystko tydzien temu i zainstalowalem WinXp, okazalo sie
ze sa wielkie problemy z ustawieniem UltraDMA dla cdromow. Jedyne, co
udalo mi sie uzyskac, to tryb UDMA dla nagrywarki i trym MultiwordDMA dla
cdromu. Dodam, ze teraz pracujac na win98 wszystko jest w jak najlepszym
porzadku i napedy pracuja swietnie, co jest widoczne zwlacza przy
nagrywaniu "w locie" i kopiowaniu z cdromow na dysk twardy. Pod xp
komputer byl baardzo zmulony - kursor myszy przeskakiwal.
Szukalem juz jakis rozwiazan na grupach przez Google i z tego co sie
zdazylem zorientowac, to nie jest to prosta sprawa. Powiedzcie mi, czy
mozna ustawic to wszystko pod xp tak, zeby dzialalo jak pod win98? Po
prostu nie po to kupowalem nowy sprzet, zeby wciaz pracowac na systemie
sprzed czterech lat... ;-)
Z gory dziekuje za pomoc
Pozdrawiam
Marek