Re: grafika do 600 - Ati czy Nvidia

Autor: Tomasz (cattomcat_at_hotmail.com)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 17:23:37 MET DST

marcin ~ pinky wrote:
> pomóżcie i rozwiążcie mój dylemat co do grafiki za sumę 600zl - no ew. +/-
> 50zl.
> Zastanawiam się nad GF3 Gainwarda na Ti200 lub Radeonem 8500 LE Herculesa (a
> może cos innego?)

Jesli wazna jest numerologia i tylko ilosc klatek sie liczy to gfti500
albo nawet ti4200.
Jesli oprocz tego wazna jest jakosc obrazu na monitorze i tv to tylko
r8500 herculesa (czy bedzie to le czy nie to zalezy jak wazny dla ciebie
jest wynik klatek).
A dlaczego hecules, bo statystycznie ze wszystkich producentow
(wliczajac w to ati) robi karty o najwyzszej jakosci obrazu.

Jesli upierasz sie przy gf2ti200 to r8500 jest lepszym wyborem bezwzglednie!
Tom