Re: Problem ze zlaczem irda na plycie

Autor: Arkadiusz Buzian (maly6_at_framko.com.pl)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 16:22:24 MET DST

Użytkownik Krzys_iek <krzys-iek@___+___wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:alnf0k$up$1_at_news.tpi.pl...

> sprawdz multimetrem gdzie masa i gdzie plus

sprawdzilem i jest tak jak powinno byc czyli jest to zlacze intela ale port
nie dziala w dalszym ciagu. sprawdzalem u kumpla i u niego smiga tylko ze
ona ma inna plyte (Abit). Masz moze jeszcze jakis inny pomysl co z tym
zrobic zeby dzialalo lub co to moze byc ze nie dziala?