"Efekt moir'a" - normalne to czy nie?

Autor: MAC (mathiew_at_go2.pl)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 16:27:04 MET DST

Jak już pisałem kilka wątków przedtem, dopiero po zakupieniu monitora
zauważyłem ten efekt. Widoczny jest tylko w "shut down'ie" i w
aplikacjach testowych (np. NEC). Poprawić się tego nie da ( monitor
ma regulację tego efektu w poziomie ,co niestety nic nie daje - pewnie
dlatego ,że pasy są pionowe).
1. Czy takie działanie kwalifikuje się do tego ,aby oddać go do serwisu???
    Pytam się ,ponieważ jeśli oddam minitor, a panowie z Iiyama stwierdzą
    że jest wszystko OK , to naliczą mi 150 zł.!!!
2. I jeszcze jedno pytanie : dlaczego tego efektu nie zauważyłem w żadnych
    programach ( oprócz testujących ofkoz), czy jest to zależne od jakiegoś
    szczególnego koloru tła???