Re: Obudowy CODEGEN

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 14:00:31 MET DST

"Krzysiek"

> Bo zasilacz, ktory mam jest zaprojektowny po to by nie spalic reszty
> sprzetu oraz porzadna listwe filtrujaca, metalowa, a nie jakis plastikowy
> szit za 50zl.

Wiesz to jest tak, jak z instalacja odgromowa na sasiednim bloku u mnie. Tez
miala chronic, a podczas burzy jak d....o to w polowie bloku wszystkie
urzadzenia wypalila. Nigdy nie masz 100% pewnosci, ze ten twoj zasilacz to
akurat nie jest jakis felerny, no chyba ze go juz testowales pod tym katem
:).

Pzdr.
hattab