Re: ocena zestawu

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 13:02:18 MET DST

Użytkownik "Krzysiek" napisał:

> To ci sensacja! Moze jakies wiarygodne zrodla
> na temat konczacej sie kariery CD-ROM'u

Oj, przesadziłem trochę, faktycznie. Miałem na myśli fakt, że producenci
napędów optycznych zmniejszyli kilkukrotnie nakłady na wdrażanie nowych
technologii w napędach CD-ROM. Większość z nich inwestuje głównie w DVD i
CD-RW. Jedyna, mocno rozwijana technologia w standardzie CD, to MountRainer,
czyli CD-MRW do zapisu pakietowego. Pozostałe są oparte na dotychczasowych
rozwiązaniach. Płytki CD pociągną jeszcze długo, ale są mniej przyszłościowe
niż DVD. Sorki za taki skrót myślowy.

Pozdrawiam,
Sniper