Re: Przed włączeniem PC-ta muszę odczekać 5min.

Autor: Robert Czajka (r_czajka_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 11:14:35 MET DST

> Mam dość dziwny problem ze sprzętem. Jeśli wyłączę komputer (ATX), to
przed
> ponownym włączeniem muszę odczekać co najmniej 5 minut(!), bo inaczej niby
> zasilacz startuje, ale reszta jest "zimna". Wymieniałem prawie wszystkie
> podzespoły (łączenie z zasilaczem) i wychodzi na to, że za problem
> odpowiedzialna jest płyta główna. Aha - jak już wystartuje, to chodzi
> dobrze. Podobnie po twardym resecie też się podnosi bez kłopotu. Czy można
> tym jakoś sobie poradzić???
>
> Płytka to ABIT BE6-II

Mam to samo na tej płycie. Ostatni w zwi±zku ze zmian± procesora wymieniałem
bios na jeden± z ostatnich wersji (niestety teraz nie pamiętam jego nazwy)
i nadal jest to samo. W sumie to nie jest jakia¶ uci±żliwa dolegliwo¶ć, ale
za pierwszym razem trochę się zdziwiłem. Wydaje mi się, że po wyci±gnięciu
kabla zasilaj±cego podnosi się jakby trochę szybciej, (czyżby jeszcze co¶
nie tak ze słynnymi Abitowymi kondensatorami) ?

Pozdrawiam

Robert