Re: Odnośnie CPUIdle................

Autor: HARY (Hary_at_address.is.invalid)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 07:27:05 MET DST

Konrad <snake134_at_wp.pl> wrote:
> Witam.......
> Czy CPUIdle może w jakiś sposób szkodzić prockowi podczas np. grania czy
> przeglądania stronek . (chodzi mi o szybkie nagrzewanie się i chłodzenie
> procka )

Dołączę się z pytaniem pokrewnym tematycznie: jak to jest w wyłączaniem
CPU (np. instrukcją halt) w Win*? Z literatury wiem tyle, że robi to NT,
nie robi 95. Jak to wygląda w innych wersjach systemu? Zdawałoby się,
że powinno to być dawno poprawione, tymczasem popularność programu
CPUIdle wskazuje, że nadal jest po staremu.

(ja w Linuksie muszę sięgnąć po specjalne środki, żeby _nagrzać_
procesor - normalnie jest o 1K chłodniejszy niż /chlipset/ płyty
głównej).

  HARY