Re: Obudowy CODEGEN

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 00:14:57 MET DST

"Giskard"

> Dołączam się do pytania. Jakie skutki dla komputera może mieć zasilanie go
> codegenów? To co za nimi przemawia to niska cena...

Ep, ja sie tez dolaczam. Mam zasilacz Codegen i z ciekawosci zajrzalem
progsem Hwinfo jak to wyglada. Przerazajaco:
+3,3 - 1,54 V
+5 - 4,76-4,8
+12 12,4-12,46
Plyta Epox 8KHA+, Athlon XP 1500+. Co to oznacza ? Mam to reklamowac ???
Z kompem wlasciwie nic sie nie dzieje, pracuje bardzo intensywnie, czesto
pare dni bez przerwy....

Pzdr.
hattab