Re: Reset zamiast wylaczenia kompa

Autor: JRT (tyszek_at_hoga.pl)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 00:05:38 MET DST

Użytkownik "RoB." <iemand_at_pandora.be> napisał w wiadomości
> Jaki system to po pierwsze. Takie zachowanie moze byc rowniez spowodowane
> przez jakis badziewny soft, ktory pracuje w tle. Przypomnij sobie od
jakiego
> czasu tak sie dzieje.

Przeca mowie: Win 98 SE PL.
A trudno chwycic, co mi skaszanilo, bo instalowalem urzadzenia, sterowniki
do nich i programy jednym ciagiem, przerywanym tylko resetami. Nie
probowalem co chwila sprawdzac, czy komp sie dobrze gasi. Proponujesz zabrac
sie za to jeszcze raz, testujac zachowanie kompa po kazdej instalacji? Moze
i to cos pomoze...
Pozdrowka
Robert Tyszek
tyszek_at_hoga.pl