Re: co z laserowek mozecie polecic

Autor: Pawel (pavel_at_klub.chip.eu)
Data: Tue 10 Sep 2002 - 23:54:38 MET DST

Powitanko,
> takk... bardzo dobry wybór... zobacz czy któraś z nich nie ma opcji
serwisu
> ON-SITE :)
> serwis też jest bardzo dobry....sam widziałem 8-)
Ah, zapomnialem o OKI;-) Ta to szybko poszla, to bylo chyba 4p czy 4w, jakos
tak. Jak juz sie udawalo wepchnac papier (bo sama nie byla w stanie) to
brudzila ze az strach:-(
Ludzie polecaja Kyocere, nie musi byc z karta siec, wlasciwie glownie sluzy
szefom do drukowania faktur.
Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Przy odpowiadaniu na priv zamien Europe na Polske (eu na pl;-))