Re: filtr na monitor

Autor: Yosharian (raffe_at_go2.pl)
Data: Tue 10 Sep 2002 - 22:21:38 MET DST

Użytkownik "pawel" <pawel1001_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Mam nie najnowszy monitor LG i zastanawiam sie co zrobic, moze
rzeczywiscie
> zdecyduje sie na wymiane monitora skoro twierdzice, ze to najlepszy
sposob.

tez mam LG795FT i klne na czym......
Podobno kazdy ezemplarz tego monitora moze cechowac sie innymi
parametrami(ciekawe jak bardzo0
w moim ostrosc,kontrast, odzwierciedenie kolorow jest super ale po godzinie
galki oczne mi wysychaja a po trzech zamiast oczu mam czerwone pajeczynki
Pozdrawiam