Non signal cable

Autor: Artur (artur.p_at_xl.wp.pl)
Data: Tue 10 Sep 2002 - 21:25:54 MET DST

Przyniusl mi znajomy swojego kompa, abym sprawdzil czy na swoim sprzecie
uruchomi nowy dysk 40GB.
Ale gdy podlaczylem go do swojego monitora to wyskoczyl mi komunikat : Non
signal cable, lub cos podobnego. Jest to stary komp, z Pentium 200 MMX na
plycie Soyo SY-5BT, karta graficzna to S3 Trio 2 MB. Znajomy twierdzi ze w
domu nie mial zadnych problemow. Co moze byc tego powodem? Zalozylem inna
karte i jest ten sam efekt. Monitor jest polaczony z kompem wlasnym kablem
sygnalowym, kabel zasilajacy podlaczony jest bezposrednio do pradu.

--
Artur
mailto:artur.p.bez_spamu_at_xl.wp.pl