RAM niby DIMM - ale jakis cudaczny

Autor: WoLF (wolf*delete*_at_warezarchive.org)
Data: Tue 10 Sep 2002 - 20:33:09 MET DST

Wpadł mi w ręce kilka dni temy staruszek pentium 150.
Wygrzebałem gdzies z pudła kostkę RAM DIMM 64 i chciałem mu dołożyć bo na
płycie jest 4 miejsca na SIMM i jedno na DIMM.
Ale co sie okazało ? moja kostka tam nie pasuje !
Te białe zaczepki które wchodzą w boczne wycięcia płytki RAM nie pasują - są
na wysokości ok 0,5 cm zamiast ok 1 cm jak w płytce i innych komputerach
które widziałem.

Co to za cudo (chyba mało widziałem :o) ?

--
WoLF
http://www.warezarchive.org