Re: Niezawodne płytki CD-R. Jakie polecacie?

Autor: Przemek (brak_at_nospam.pl)
Data: Mon 09 Sep 2002 - 19:56:24 MET DST

Użytkownik Sniper <Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:all4p7$9db$1_at_news.onet.pl...

> Wygląda na to, że Verbatim MetalAzo wygrywa. Poczekam jeszcze trochę na
> opinie pozostałych. Chociaż... po wypowiedzi Michała P. jestem już prawie
> przekonany...

Tak te plytki byly bardzo dobre tylko gdzie je kupic- chyba juz "spadly" z
produkcji ? W moim miescie w sklepach sa tylko super azo , i niestety
wygladaja jak zwykle noname z nadrukiem.

pzdr