OE i backup danych

Autor: octacoon (lukas99_at_o2.pl)
Data: Tue 10 Sep 2002 - 20:02:26 MET DST

Witam wszystkich grupowiczów. Nie jestem pewien czy to ta grupa, pozatym na
pewno to już bybło (ale ja nie mam dużo czasu na przeglądanie archiwum), ale
zaryzykuję. Otóż kupiłem sobie nowy HDD i w serwisie włożyli mi go do środka
kompa, a stary do kieszeni. Po zainstalowaniu systemu... nie mam moich
ustawień OE!!! Czy jest jakiś programik który to przywróci??? Wszystkie
stare pliki oczywiście mam. Ew. coś podmienić? Chodzi mi głównie o pocztę,
grupy i książkę. PLIS, HELP!!!

Pozdrawiam, octacoon

----
Łukasz W.