procek xp2000+ i komunikat system failed CPU test

Autor: simmi (tajlandia_at_wp.pl)
Data: Tue 10 Sep 2002 - 16:01:29 MET DST

no wlasnie taki oto problem mnie dzis spotkal...
Uruchamia sie jeszcze, za drugim razem czy to faktycznie koniec procka?

W biosie pokazuje temperature 55 st a gdy wlacze pc probe pokazuje mi 79 a
moze dzis faktycznie tak goraca? Czy za ten komunikat moze odpowiadac slabe
chlodzenie? Przetaktowalem juz na 1200 i nic nie spada... tylko nie mowcie
ze czas na zmiany ;)

wiatraczek 3000 obrotow a zasilacz megabajt..