Re: Kieszeń dla dysku ATA100

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 10 Sep 2002 - 15:22:03 MET DST

"Szymko" <Algedi_at_SPAM.friko7.onet.pl.invalid>, wrote in

> Ani mi do głowy żeby być od nich madrzejszym w sprawach elektroniki.

Tasme 80 zrobiono po to zeby nie bylo przeklaman. 40 nie nadaje sie.
Rozumiesz?

> Wdług moich testów i na moim sprzęcie działa.
> Podawałem link gdzie robiłem swój test. Różnica była 0,13 %.
> To nie jest duzo.

Taaa...
Testowane w sandrze :/
Zreszta ograniczenim sa same osiagi dysku.

> To czym mam sprawdzić? to sprawdzę u siebie z miłą chęcią.

Pracuj na takim podalczeniu, a zaczna pojawiac sie bledy :/

--
Krzysztof Szczepanek
"Will this shit ever change?"