Re: Moja opinia o Radeon 8500 LE

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Tue 10 Sep 2002 - 14:01:15 MET DST

Użytkownik "Zbigniew Mączyński" napisał:

> Niestety nie masz racji ...
> Zarówno sama płynność podczas grania
> w Serious Sama 2 mocno podskoczyła
> (wzrosła minimalna ilość fps także) , to
> samo w Stunds GP , Rally Xtreme i w
> kilku innych.

Zastanawia mnie jedna rzecz: pisałeś, że kiedyś miałeś 100 klatek na sekundę
(nie pamiętam w jakiej grze). Jak ja odpalam jakąś gierkę ze sporymi
wymaganiami na swoim GF2 to mam ok. 20-30 w zależności od gry. Płynność,
delikatnie mówiąć - żadna. Podkręcenie karty do maksymalnych obrotów
pozwalało mi zwiększyć prędkość o jakieś 5-10 klatek i wtedy faktycznie
widziałem różnicę. Ale za żadne skarby nie mogę pojąć jak odróżniasz 100
klatek na sekundę od 160? Przecież nawet przy 80 klatkach wszystko śmiga jak
silnik odrzutowy!

> Też tak myślałem że to tylko "pompowanie"
> wyników ale niestety dużo gier
> zwala dużo obliczeń na procek ...

Hmmm... z tym zdaniem jakoś nie mogę się zgodzić. Rozumiem, że procesor
pracuje mocno w przypadku takich gier jak Warcraft III. Ale weźmy dla
przykładu rasową grę 3D: GTA3. Miałem kiedyś PIII 500, przesiadłem się na
A1800+ i nie zauważyłem żadnej różnicy poza szybszym wczytywaniem się tego
"pokazu slajdów".

Pozdrawiam,
Sniper