Problem z biosem

Autor: Krzysztof Wierus (wierus_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 10 Sep 2002 - 13:39:15 MET DST

Błagam pomocy!

Posiadam płytę główną Soltek SL-75DRV. Po upgradzie biosu na K4.1 dziwne
rzeczy się z kompem dzieją. Cały czas resetuje się bez powodu, w czasie
oglądania filmów na ekranie latają jakieś dziwne kropki czerwone i
niebieskie. No już nie wiem co robić. Reinstalacja windowsów nie pomaga.
Może mógłby mi ktoś pomóc... Chodzi mi o to, że nie wiem skąd z sieci zgrać
starą wersję biosu. Na stronie www.soltek.com jest tylko najnowsza wersja
K4.1. Może ktoś z Szanownych Grupowiczów mógłby zgrać swój bios i przesłać
mi go na mail'a. Oczywiście to musi być bios od Soltek SL-75DRV.

Z góry dziękuję za pomoc.
wierus_at_friko4.onet.pl