Re: Trzy pliki na RW

Autor: Karol Michalak (orient_at_wytnij_to.icho.edu.pl)
Data: Tue 10 Sep 2002 - 12:06:17 MET DST

Robgold wrote:

> Użytkownik bbms <bbms_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:alfb2u$ogg$1_at_news.tpi.pl...
> szansa
> na niektorych nagrywarkach i programach pliki word sie sypia podczas
> nagrywania i trzeba je pakowac wczesniej . Teraz juz nic nie zorbisz

A jak uzasadnisz swoje rewelacje? :->>>>

Do bbms: Jak mi się zdaje albo płytka była zabrudzona, albo uszkodzona w
stopniu ktory nie pozwolił na odczytanie. plik możesz skopiować na dysk
niezależnie od uszkodzenia, ale podejrzewam, że "wiodący" procesor tekstu
jakim jest Word nie potrafi odczytać uszkodzonego pliku. W Word Perfect to
było proste. Otworzył każdy a nawet podświetlił na czerwono miejsca
uszkodzone tak więc była prosta jego naprawa bez czytania całego tekstu.

Pozdrawiam

karol

--
Odpisując, wytnij wstawkę antyspamową w adresie.