Re: Skaner i slajdy

Autor: Tomasz Sz. (tomek_sz_at_interia.pl)
Data: Tue 10 Sep 2002 - 08:55:05 MET DST

damianek2002_at_poczta.onet.pl wrote:

>Witam!
>Posiadam skaner Mustek BearPaw1200. Slyszalem ze mozna do skanera dokupic
>przystawke do slajdow, lecz nie wiem czy

[ciach]

http://groups.google.com.pl/groups?q=pl.rec.foto&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=pl
Zaznacz "szukanie tylko w tej grupie" i wpisz tam sobie slowo "skan".
Dowiesz sie wszystkiego o skanowaniu materialow transparentnych i ich
pozniejszej
"przerobce" na odbitke :-) To naprawde skarbnica wiedzy foto :-)

PS. Podaruj sobie skanowanie slajdow a juz tym bardziej negatywow
na tanich "plaszczakach" z przystawkami. Za przystawke zaplacisz sporo a
efekty beda marne.
Jesli zalezy Ci na wysokiej jakosci oddaj slajdy do profesjonalisty (po
przejrzaniu linki w/w bez problemu
bedziesz wiedzial do kogo). Jesli koniecznie chcesz miec w domu skaner
plaski z przystawka
do materialow transparentnych, pomysl np o Epsonie 1650 Photo. Jesli
szukasz w miare taniego
i dobrego skanera, ale tylko do filmow polecam Umax PowerLook 270 Plus
(lub Acer 2740S - to prawie to samo). Jesli natomiast marzysz o
prawdziwym skanowaniu
filmow to pozostaja Ci juz tylko Nikony LSxxxx, ale tu juz musisz np.
sprzedac samochod :-)

--
Z pozdrowieniami, udanych zdjec :o)