Zwiecha winXP przy starcie

Autor: Michael Rex (qfel_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Tue 10 Sep 2002 - 08:08:17 MET DST

W skrócie. Komputer: ASUS A7V333, grafika MSI GF3Ti200(128MB DDR), Maxtor
40GB(ATA133), RAM NANYA 256MB 333MHz, Athlon 1700XP. Przez miesiąc wszystko
chodziło gitara! Nagle przy starcie windyXP, komputer zatrzymuje się i pisze
że start zatrzymany. Mam niezależne 2 systemy winXP i na obu to samo.
Powypinałem wszytko co mogłem i dalej bez zmian. Załozyłem BIOS v.1012. I
nic! Wyjołem grafike i załozyłem TNT2 32MB. Wszystko chodzi super. Grafike
GF3 założyłem do 2 innych kompów i też chodzi SUPER! Teraz nie mam pojęcia
co zatrzymuje mi start systemu. Wygląda że karta grafiki MSI GF3. Ale
dlaczego chodzi dobrze na innych kompach? No i dlaczego chodziła fajnie
przez miesiąc? CO ROBIĆ? Przycież nie polece do sklepu z dobrą kartą
graficzną :)