K7S5A i Voodoo 2

Autor: Łukasz Wesołowski (lukasz12_at_simplusnet.pl)
Data: Tue 10 Sep 2002 - 07:28:26 MET DST

Czy próbował ktoś instalować Vooodoo 2 na tej płycie K7s5a. U mnie po
zainstalowaniu sterowników nie da sie wejsc do właścowośći ekranu. System
sie zatrzymuje i nie pojawia sie okienko. Podobna sytuacja na MSI 6567.
Jedna płyta na SIS 735 druga na 745. System Windows 98.
Dzięki za odpowiedzi. Odnośnie pytania po co mi voodoo na taki sprzecie to
powiem tyle ze chciałem po prostu sprawdzic jak to bedzie działać :)