JUŻ MAM !!! :))

Autor: Heartshade... (heartshade_at_wp.pl)
Data: Tue 10 Sep 2002 - 04:27:55 MET DST

WITAM!
Dzisiaj jest mój szczęśliwy dzień - dlaczego?
Bo po kilku latach "obcowania" z Intelem, jak i ciągłym wyznawaniem zasady
"Intel = best",
zmieniłem swój Image, czyli po prostu zakupiłem... AMD.
Sprawdziłem ,przetestowałem i powiem WAM szczerze: TEN AMDek NIE JEST WCALE
TAKI ZŁY...
Nie ukrywam ze od poczatku (czytaj od posiadania P233) moje zdanie na temat
AMD bylo bardzo surowe,
jednak po ciaglym przebywaniu na tej grupie postanowilem samemu doswiadczyc
jak to jest.
I jest super .... Praktycznie nie ma co porownywac obecnego XP2000 do bylego
Celerona 1000.
To tyle...

Heartshade / XPLOD labs
xpl00d_at_sympatico.ca