Re: Maxtor 80GB

Autor: Silver Ghost (s_silver_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 10 Sep 2002 - 01:26:02 MET DST

On Mon, 9 Sep 2002 13:14:39 +0200, "Sniper"
<Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl> wrote:

>Mam kilka takich i uwazam, ze jesli cenisz sobie cicha prace, to ten dysk
>nie jest dla ciebie. Lepiej poszukaj tego olejowego, albo kup Barracude
>ATA-IV.

Juz za pozno i z przykroscia musze przyznac Ci calkowita racje. Ten
dysk, ze jest rakieta :) to fakt, ale jesli chodzi o pisk obracajacych
sie talerzy, to jest minimalnie cichszy od mojego 3 letniego Quantum
Fireball CX 20 GB :(. Teraz to dopiero mam zagwozdke. Albo bede musial
zamknac obudowe i ja wyciszyc .. korkiem ?? albo nie wiem co... kupic
Seagate albo Maxtora na olejach (tylko nigdzie go nie ma :( ), a tego
sprzedac... ehhh.

Pozdrawiam.

--
Silver Ghost
// Doswiadczenie zmienia sie proporcjonalnie