[BARDZO PILNE] program do diagnozowania dyskow

Autor: Tonzi (tonzi_at_ino_mi_tu_nie_spamuj.icpnet.pl)
Data: Tue 10 Sep 2002 - 00:56:32 MET DST

witam!!
jaki program w 100% oceni mi czy mam sprawny dysk(twardziel to baraka 40
GB)
objawy sa takie:
w PM7 nie chce mi skonwertowac partycji bo niby jakis blad systemowy
przy podlaczaniu do kompa kumpla wyskakuje mu bluskrin ze jest blad i
nie moze czytac z dysku
pomaga przelaczenie na inna tasme

zdarza sie tez ze po odpaleniu kompa zatrzymuje sie na veryfiing DMI
pool czy jakos tak - wiem ze to jest zle :) bo jest to oznaka ze cos jes
nietak z dyskiem - czyli chyba jednak cos jest nietak

bede wdzieczny za kazda sensowna porade!!!

--
www.google.com ->tonzi :) result :
Tonzi is the 77,067th most popular