Re: matrox

Autor: Piotr Dul (pdul_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 09 Sep 2002 - 00:43:59 MET DST

Użytkownik "Marek" <marek_tg63_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Którego matroxa kupić ? /G400,450,550/
> Potrzebuję dobrą kartę do 2D./ Pożądane DVI (mam panel LCD), ale
> niewykluczone, że go sprzedam i będę miał monitor CRT (kiedyś
wspominałem,że
> mam kłopoty z oczami i być może nie dam rady pracować w 1024*768).
> Jakie są różnice
> między tymi kartami,jakie różnice w obrazie 2D ? Jaki te karty generują
> obraz na
> podłączonym TV ? /na wypadek, gdybym kiedyś zapragnął oglądać DVD/DIVx na
> swoim telewizorze- ale to niekonieczne.
> Marek

Ja kupiłem nie dawno G200 Millennium za 60zł, do tego zainstalowałem
aktualne sterowniki ze strony Matroxa, i jestem w szoku; za śmieszne
pieniądze mam super obraz (ostrość i kolory), na codzień bawie się
Photoshopem a do tego ta karta jest stworzona;
jeśli chcesz oglądać filmy to Matroxy od G400 wzwyż mają wspomaganie DVD i
AVI

Pozdrawiam,
Piotr