Re: do znawcow od spraw monitorow ;)

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Mon 09 Sep 2002 - 23:27:55 MET DST

TheEgde <egde_at_kki.net.pl> wystukał
(news:3D7D0E2F.4DD501B1_at_kki.net.pl):

> jest sobie monitor o zakresie czestotliwosci zgodnie z danymi
> tech: pozioma: 30 -96 kHz
> pionowa: 50-160Hz
> oraz pasmo: 200 MHz
>
> jaka - bynajmniej teoretycznie - powinna byc max czestotliwosc
> odsw. przy rozdzielczosci 1024x768
teoretycznie 125 Hz

> pytanie moze dziwne ale z tego co wiem w/w parametry maja
> bezposredni wplyt na odswiezanie w poszczegolnych
> rozdzielczosciach?
odchylanie poziome. Odchylanie pionowe to troche fantazja - 50 Hz w
najwyzszej rozdzielczosci, 160 w najnizszej to sobie producent napisal
50-160. Pasmo ZTCW ma tylko wplyw na jakosc obrazu, choc pewnie
wazniejsza jest dobra karta graficzna.

> i sa od siebie w pewnym sensie zalezne - a moze
> sie myle? prosze znawcow tematu o wyjasnienie
Wez pod uwage, ze nie jestem znawca.
Pozdrawiam
Egghead